Rozšiřte své znalosti v oblasti organizace a řízení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vaší organizaci. Naučte se nastavit a řídit rozvoj zaměstnanců v klíčových oblastech s pomocí kompetenčních modelů. Tento přístup umožňuje přesněji identifikovat požadavky na vzdělávání, měřit jeho účinnost a účelně alokovat finanční prostředky do vzdělávání a profesního rozvoje

" />

    PROČ a JAK používat kompetenční modely v personálním řízení

    Rozšiřte své znalosti v oblasti organizace a řízení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vaší organizaci. Naučte se nastavit a řídit rozvoj zaměstnanců v klíčových oblastech s pomocí kompetenčních modelů. Tento přístup umožňuje přesněji identifikovat požadavky na vzdělávání, měřit jeho účinnost a účelně alokovat finanční prostředky do vzdělávání a profesního rozvoje

    Profil absolventa

    • v souladu se strategickými cíli podniku nastavuje systém vzdělávání pro zaměstnance
    • při tvorbě systému vzdělávání umí vynakládat zdroje efektivně
    • při tvorbě strategie vzdělávání pracuje s kompetenčními modely
    • umí identifikovat a definovat budoucí potřeby vzdělávání ve firmě
    • umí identifikovat klíčové pracovníky a talenty ve firmě a dokáže pro ně nastavit systém vzdělávání
    • zná různé formy vzdělávání a při návrhu vzdělávací strategie organizace je vhodně kombinuje
    • volí vhodné nástroje měření efektivity vzdělávání
    • dokáže vhodným způsobem zajistit podporu využití naučených dovedností a znalostí zaměstnanců v praxi např. využíváním koučovacího přístupu při vedení hodnotícího rozhovoru

    Obsah a struktura semináře

    • Vzdělávání zaměstnanců v kontextu HR procesů
    • Nastavení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na základě kompetenčních modelů
    • Tvorba kompetenčních modelů
    • Kompetenční modely a výběr zaměstnanců
    • Identifikace vzdělávacích potřeb
    • Kompetenční modely a adaptační proces
    • Identifikace klíčových pracovníků a talentů v organizaci
    • Hodnotící rozhovor jako forma vyhodnocení efektivity vzdělávání
    • Kirkpatrickův model efektivity vzdělávání
    • Nástroje pro kvantitativní a kvalitativní měření efektivity vzdělávání
    • Koučovací přístup jako metoda podpory využití naučených dovedností a znalostí v praxi
    • Příprava plánu vzdělávání a jeho realizace
    • Chyby při realizaci plánu vzdělávání