- v souladu se strategickými cíli podniku nastavuje systém vzdělávání pro zaměstnance
- při tvorbě systému vzdělávání umí vynakládat zdroje efektivně
- při tvorbě strategie vzdělávání pracuje s kompetenčními modely
- umí identifikovat a definovat budoucí potřeby vzdělávání ve firmě
- umí identifikovat klíčové pracovníky a talenty ve firmě a dokáže pro ně nastavit systém vzdělávání
- zná různé formy vzdělávání a při návrhu vzdělávací strategie organizace je vhodně kombinuje
- volí vhodné nástroje měření efektivity vzdělávání
- dokáže vhodným způsobem zajistit podporu využití naučených dovedností a znalostí zaměstnanců v praxi např. využíváním koučovacího přístupu při vedení hodnotícího rozhovoru
- Vzdělávání zaměstnanců v kontextu HR procesů
- Nastavení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na základě kompetenčních modelů
- Tvorba kompetenčních modelů
- Kompetenční modely a výběr zaměstnanců
- Identifikace vzdělávacích potřeb
- Kompetenční modely a adaptační proces
- Identifikace klíčových pracovníků a talentů v organizaci
- Hodnotící rozhovor jako forma vyhodnocení efektivity vzdělávání
- Kirkpatrickův model efektivity vzdělávání
- Nástroje pro kvantitativní a kvalitativní měření efektivity vzdělávání
- Koučovací přístup jako metoda podpory využití naučených dovedností a znalostí v praxi
- Příprava plánu vzdělávání a jeho realizace
- Chyby při realizaci plánu vzdělávání
PROČ a JAK používat kompetenční modely v personálním řízení
Rozšiřte své znalosti v oblasti organizace a řízení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vaší organizaci. Naučte se nastavit a řídit rozvoj zaměstnanců v klíčových oblastech s pomocí kompetenčních modelů. Tento přístup umožňuje přesněji identifikovat požadavky na vzdělávání, měřit jeho účinnost a účelně alokovat finanční prostředky do vzdělávání a profesního rozvoje
Profil absolventa
Obsah a struktura semináře