- zná různé diagnostické techniky a metody k zjišťování potřeb účastníků a vhodně je používá (umí zjišťovat úroveň vstupních kompetencí a vzdělávacích potřeb účastníků vzdělávacího programu)
- zná Kirkpatrickův model efektivity vzdělávání a volí vhodné nástroje pro evaluaci kurzů
- ve své lektorské práci vhodně využívá interaktivní pomůcky a internetové aplikace (smartboard, dataprojektor a další)
- dokáže sestavit obsah a strukturu vzdělávacího programu na základě stanovených vzdělávacích cílů, vč. z nich vyplývajících kompetencí
- umí rozpracovat obsah kurzu do minutového scénáře vč. volby didaktických pomůcek a metod výuky
- umí připravit, řídit a vyhodnotit modelové situace a jiné metody práce se skupinou
- Úvod do semináře
- Principy zážitkové pedagogiky
- Zjišťování vzdělávacích potřeb
- Principy a techniky vedení review
- Evaluace efektivity vzdělávání
- Náročné situace
- Diskuse a aplikace do praxe účastníků
- Závěr semináře
Lektorské maximum
Zdokonalte se ve svých dovednostech zejména v oblasti systematické přípravy kurzů a vzdělávacích akcí v širším kontextu zážitkové pedagogiky. Seznamte se se zásadami vedení review.
Profil absolventa
Obsah a struktura semináře