Na miniauditu, který pro nás zpracovala společnost RPIC-ViP, mě nejvíce zaujal jeho globální pohled na problematiku pracoviště. Přestože jsme s našimi 10 kmenovými zaměstnanci v úzkém každodenním kontaktu, bylo pro mě velmi užitečné podívat se na jeden celkový graf shrnující jejich reálné potřeby. Výsledky miniauditu pro nás tedy nebyly překvapením, ale pomohly nám v analýze priorit naší personální práce. Tato metoda odpovědného vstupu do komunikace s klientem, zjištění jeho skutečných potřeb, je mi blízká také proto, že obsahové analýzy Media Tenoru fungují na podobném principu.
Naše společnost prošla ve spolupráci s RPIC-ViP miniauditem zaměřeným na hodnocení síly pracoviště. Na základě výsledků miniauditu jsme pro vybrané oblasti připravili podrobnější průzkum, jehož cílem bylo odhalit hlubší příčiny aktuálního stavu a možnosti dalšího rozvoje. Tyto detailnější výsledky jsme pak zapracovali do strategických cílů v oblasti vzdělávání, mezi něž patřilo například posilování týmových vazeb ve firmě.