- při vystupování působí sebejistě / vystupuje sebejistě
- dokáže srozumitelně předávat informace, tak aby druhá strana porozuměla
- zná typologii komunikačních partnerů podle primárních osobnostních rysů
- svoji komunikaci přizpůsobuje komunikačnímu partnerovi podle toho, jaký je to typ
- umí poskytnout konstruktivní zpětnou vazbu
- umí přijmout zpětnou vazbu
- Úvod do semináře
- Ověření úrovně komunikačních dovedností účastníků
- Komunikační proces, bariéry a šumy v komunikaci, jejich eliminace
- Typologie komunikačních partnerů podle primárních osobnostních rysů
- Práce s typologií komunikačních partnerů
- Zásady poskytování a přijímání zpětné vazby
- Diskuse a aplikace do praxe účastníků
- Závěr semináře
Týmová komunikace
Naučte se odhadnout jakou komunikační strategii zvolit při komunikaci s vaším kolegou. Naučte se předejít konfliktům díky rozpoznání základních překážek efektivní komunikace v týmu.
Profil absolventa
Obsah a struktura semináře