- zná techniky a nástroje CRM
- dokáže implementovat CRM systémy do firemních systémů napříč celou organizací
- umí identifikovat způsoby, jak do vlastních obchodních postupů a taktik začlenit nejlepší obchodní dovednosti;
- ví, jak identifikovat své zákazníky a definovat jejich potřeby
- je schopen vytvořit strategií pro rozvoj vztahu se zákazníkem.
- Úvod do semináře
- Zákaznicky orientovaná firma
- Principy budování vztahů se zákazníkem
- Profesionální jednání – základ dlouhodobé spolupráce
- Udržování dlouhodobých vztahů se zákazníkem
- Techniky a nástroje CRM
- Diskuse a aplikace do praxe účastníků
- Závěr semináře
Budování vztahů se zákazníkem
Poznejte svého zákazníka a přizpůsobte komunikaci a nabídku jeho potřebám. Využijte účinné principy a efektivní strategie k budování a udržení vztahu se zákazníkem.
Profil absolventa
Obsah a struktura semináře