Budování vztahů se zákazníkem

    Poznejte svého zákazníka a přizpůsobte komunikaci a nabídku jeho potřebám. Využijte účinné principy a efektivní strategie k budování a udržení vztahu se zákazníkem.

    Profil absolventa

    • zná techniky a nástroje CRM
    • dokáže implementovat CRM systémy do firemních systémů napříč celou organizací
    • umí identifikovat způsoby, jak do vlastních obchodních postupů a taktik začlenit nejlepší obchodní dovednosti;
    • ví, jak identifikovat své zákazníky a definovat jejich potřeby
    • je schopen vytvořit strategií pro rozvoj vztahu se zákazníkem.

    Obsah a struktura semináře

    • Úvod do semináře
    • Zákaznicky orientovaná firma
    • Principy budování vztahů se zákazníkem
    • Profesionální jednání – základ dlouhodobé spolupráce
    • Udržování dlouhodobých vztahů se zákazníkem
    • Techniky a nástroje CRM
    • Diskuse a aplikace do praxe účastníků
    • Závěr semináře